Back
Besøk oss på Hår & Skjønnhet.  Deputy General Manager Øystein Rudolfsen og Market Director Hanne Karud fra L´Oréal PPD mener salongeiere må være endringsorienterte for å lykkes i årene som kommer. Selv tilbyr de et syvtrinns utviklingskonsept med coaching på områder der salongene har utviklingspotensial. Dette vil bli presentert på et seminar under Hår & Skjønnhet 2019.<br/>

Besøk oss på Hår & Skjønnhet. Deputy General Manager Øystein Rudolfsen og Market Director Hanne Karud fra L´Oréal PPD mener salongeiere må være endringsorienterte for å lykkes i årene som kommer. Selv tilbyr de et syvtrinns utviklingskonsept med coaching på områder der salongene har utviklingspotensial. Dette vil bli presentert på et seminar under Hår & Skjønnhet 2019.

Inspirerende seminar om verktøy for gode salongopplevelser

Forretningsutvikling står i fokus når L´Oréal Professional Products Division har seminar på Hår & Skjønnhet 2019. Deputy General Manager Øystein Rudolfsen og Market Director Hanne Karud presenterer konseptet Salon Emotion.

 - Grunnen til at vi har lansert konseptet Salon Emotion, er at vi vil gi våre kunder et verktøy til å skape gode opplevelser og styrke salongens kunderelasjoner i alle ledd. Interesserte kan få en smakebit på konseptet under Hår & Skjønnhet 16. mars. Der vil vi kjøre et seminar som utdyper hvilke gevinster som ligger i å ta i bruk dette verktøyet, forteller Øystein Rudolfsen. 

 - Skal man bli blant vinnerene i årene fremover, kan vi ikke jobbe som vi gjorde i går. Det gjelder både for salongeiere og leverandører. For vår del er den tradisjonelle selgerens tid forbi. I årene fremover vil vi fokusere på å gi våre kunder inputs og coaching til å drive en bedre salong, jobbe metodisk med forretningsutvikling. I netthandelens tid med krevende og godt orienterte kunder, blir det avgjørende at man greier å skape gode kundeopplevelser og greier å bygge en lojal kundebase ut fra den salongen man driver og hvordan man ønsker å fremstå. Det ligger til grunn for utviklingen av konseptet Salon Emotion, forteller Øystein Rudolfsen.

Dette kan du lese mer om i kommende utgave av magasinet FRISØR.

 

Tilbake
Annet Innhold