- Vi er imponert over det gode arbeidet Kreftforeningen og Brystkreftforeningen utfører og ønsker derfor å støtte oppunder Rosa Sløyfe-aksjonen, forteller Cecilie Hagelin Nybø, Brand Manager i Verdant. Gjennom kampanjen Positively Pink selger de gaveesker der et beløp går til Rosa Sløyfe-aksjonen.
- Vi er rørt over den styrken og gode evnen til å håndtere motgang hos de som er rammet av brystkreft, og sammen med våre gode Kevin.Murphy-kunder gir vi vår støtte gjennom kampanjen "Positively Pink". Kampanjen består av en gaveeske som inneholder Angel Wash & Rinse + et sjal/tørkle med et positivt budskap.
- For hver solgte eske donerer vi kr 50,- til Rosa Sløyfe-aksjonen. Vi har 1200 esker klar for utsendelse på lager, og vår målsetning er å donere 60.000,- kroner totalt til denne viktige saken, forteller Brand Manager Cecilie Hagelin Nybø i Verdant.
Bli med og støtt Rosa Sløyfe-aksjonen du også!
For mer informasjon:
https://kreftforeningen.no/rosasloyfe/om-rosa-sloyfe/
https://kreftforeningen.no/rosasloyfe/om-brystkreft/