• NFVB
  • KONTAKT
  • For Skoleelever
  • For Rådgivere
  • For Lærlinger
  • For Lærebedrifter
  • Om Svenneprøven
  • NFVB
  • KONTAKT
Back
Vel blåst: L’Oréal PPD-sjef Øystein Rudolfsen og Country PPD Education Manager Jekaterina Beresneva kunne glede seg over fullt hus og gods stemning under juletreffet lørdag 20. november..

Vel blåst: L’Oréal PPD-sjef Øystein Rudolfsen og Country PPD Education Manager Jekaterina Beresneva kunne glede seg over fullt hus og gods stemning under juletreffet lørdag 20. november..

L’Oréal PPD ringer julen inn

Stinn brakke og fullt trykk. L’Oréal PPDs julearrangement i Gamle Museet i Oslo 20. november bød på et fyldig program med smakebiter over en bred fargepallett.  


– Det blir fullt trykk, med faglig påfyll, visninger, underholdning, og ikke minst et spektakulært show på kvelden.  Det er selvsagt hyggelig at vi solgte ut alle 300 billettene vi hadde lagt ut, smilte L’Oréal-sjef Øystein Rudolfsen mens han vinket deltagerne inn i Gamle Museet.

Etterlengtet

Oppslutningen om årets julearrangement viser at bransjen, på tross av covid-situasjonen, er klare for å samles på fysiske møteplasser. Men L’Oréal PPD tok ingen sjanser. Deltagerne måtte vise gyldig koronasertifikat i døren eller ta en hurtigtest. Det var også praktiske smitteverntiltak inne i lokalene. Ellers gikk innsjekkingen på skinner. Folk var blide og klare for litt julestemning.

Fullsatt i Gamle Museet.

Business & pleasure

Dagens program ble innledet med en presentasjon av L’Oréals globale fokusering på bærekraft. Mye er gjort i de siste 10 årene, men ambisjonene frem mot 2030 er skyhøye. Hvis vi tar det hele ned på et praktisk salongnivå, kan det trekkes frem et nylansert vannbesparende dusjhode. Det er en liten investering, som har stor effekt. Ikke minst rulles det nå ut et avfallshåndteringsprogram for frisørsalongene.

Neste tema var Grow your business with Color.  Det ble en tankevekkende seanse, som var praktisk vinklet mot innspill om hvordan salongene kan øke sin fortjeneste på fargebehandlinger.  Posisjonering, online-konsultasjoner, personifiserte behandlinger som synliggjør frisørenes ekspertise, var noen av tingene som ble tatt opp i en 90 minutters seanse.  Fargetemaet blir fulgt opp gjennom live-kurs og nettbaserte kurs i tiden fremover og inn i neste års kursprogram.

Fargebusiness i fokus.

Inspirasjon

Adam og Evas kreative artist team er i vinden, og leverte som vanlig på et høyt faglig, teknisk og kreativt nivå. Look-and learn, trendy farge, klippe og styling-teknikker stod på programmet.  Hele kvelden bød på en uformell stemning med middag og et fyldig underholdningsprogram med temaet Colorful som guideline.

Tilbake
Annet Innhold