• NFVB
  • KONTAKT
  • For Skoleelever
  • For Rådgivere
  • For Lærlinger
  • For Lærebedrifter
  • Om Svenneprøven
  • NFVB
  • KONTAKT
Back

Kick-off for Germaine de Capuccini i Norge

- Det er spennende å introdusere det profesjonelle hudpleiemerket Germaine de Capuccini i Norge. Selskapet leverer prisvinnende produktet, teknologiske innovasjoner og et gjennomarbeidet kundeserviceprogram. Så vi gleder oss til å vise hva vi har å by på, forteller salgs- og markedsdirektør Eva P. Syversen i distributørselskapet Dermalys AS.


 - Vi er nå på plass i vårt hovedkontor ved Telenor Arena på Fornebu, og her har vi også ha vårt kurs- og opplæringssenter. I 2023 vil vi satse dedikert på det norske markedet, men Dermalys AS har distribusjonsrettighetene for Skandinavia, så vi vil gradvis bygge opp aktivitetene i våre naboland, forteller Eva P. Syversen.

Dekker det meste

Det spanske merket Germaine de Capuccini skriver sin historie tilbake til 1964, og har gjennom årene bygget opp en virksomhet som dekker 80 land på fem kontinenter. Germain de Capuccini er representert i over 20.000 spa og hudpleiesalonger rundt om i verden.

Med mer enn 75 unike behandlinger på menyen, virker det krevende å velge hva man skal tilby norske spa- og hudpleiesalonger.

-  Germain de Capuccini har en stor produktbredde, fra cosmeceuticals, til tradisjonelle hudpleiebehandlinger. Så vi har måttet velge hva vi vil satse på, blant annet for å tilby en profesjonell opplæring. I første omgang vil vi introdusere 4-5 av de mest populære behandlingslinjene. Så vil vi bygge ut med flere linjer etter hvert, forklarer Eva A. Syversen.


– Dette er et stort løft, og vi gleder oss til å bygge opp Germain de Capuccini i Norge. Tilbakemeldingene fra hudterapeutene som har testet produktene er veldig gode, folk elsker det når de har fått prøvd det. Så det lover godt når vi nå går aktivt ut i markedet, sier Eva A. Syversen.  


Tilbake
Annet Innhold