• NFVB
  • KONTAKT
  • For Skoleelever
  • For Rådgivere
  • For Lærlinger
  • For Lærebedrifter
  • Om Svenneprøven
  • NFVB
  • KONTAKT
Back
- Vi opplever hundrevis av visninger/avspillinger på våre live Facebooksider og gruppene er tidoblet, det er tydelig at dette er noe folk setter pris på. Det viser at frisørene trenger et positivt avbrekk i en vanskelig tid.

- Vi opplever hundrevis av visninger/avspillinger på våre live Facebooksider og gruppene er tidoblet, det er tydelig at dette er noe folk setter pris på. Det viser at frisørene trenger et positivt avbrekk i en vanskelig tid.

Boost for digitale treffpunkt

Leverandørene har fullt trykk på digitale kanaler, med digitale kurs, undervisning, livestream faglig oppdatering og inspirasjon i en krevende situasjon med stengte salonger. Hos L’Oréal kjøres det på med nye tilbud i ekspressfart. Og interessen og pågangen blant frisører og salongeiere er stor, skal vi tro L’Oréal-sjef Øystein Rudolfsen.


- Vi opplever hundrevis av visninger/avspillinger på våre live facebooksider, og gruppene er tidoblet. Det er tydelig at dette er noe folk setter pris på. Det viser at frisørene trenger et positivt avbrekk i en vanskelig tid. Kommentarer, feedback og spørsmål live tyder på at folk rett og slett ønsker å gjøre noe i fellesskap, sier han og legger til at det blant annet kjøres et superkult live streamingsinnhold for både farge og klipp. 

- For øvrig holder vi på å opprette L’Oreal Acedemy Oslo Facebook side. Mer info kommer, opplyser Rudolfsen.


Gå til @Myheartbeatspro_Loreal og se Creademic i sitt beste element hvor de lærer deg moderne, nye teknikker.

L’Oréal-sjef Øystein Rudolfsen jobber på spreng med å tilby digitale tilbud i en krevende fase for bransjen. 

Tilbake
Annet Innhold