• NFVB
  • KONTAKT
  • For Skoleelever
  • For Rådgivere
  • For Lærlinger
  • For Lærebedrifter
  • Om Svenneprøven
  • NFVB
  • KONTAKT
Back
Menn er de mest takknemlige og trofaste kundene, men også de mest forsømte. Det er på tide at det endres.

Menn er de mest takknemlige og trofaste kundene, men også de mest forsømte. Det er på tide at det endres.

Tar gutta på alvor

Glem unisex-konsepter, nå er det dedikert satsning på menn som gjelder. Både Wella og Sebastian lanserer produkter som tar gutta på alvor.

Lanseringen av Wella System Professional System Man i fjor, og den offisielle lanseringen av Sebastian SEBMAN i år, er viktige nysatsninger i herremarkedet.  For å ta det siste først: Lanseringen av Sebastian SEBMAN ble feiret med en get-together seanse på Åpen Scene i Oslo 24. januar, der rundt 50 influencere og bloggere var invitert til å få med seg en smakebit av filosofien bak SEBMAN og en presentasjon av de 12 produktene som inngår i serien. Det ble en intim og uformell kveld, med en leken stylingseanse gjennomført med stilsikker hånd av Sebastians kreative leder Kirsti Solberg med freelancer Jonas Helland som den andre halvparten av den utøvende duoen på scenen.


Dette kan du lese mer om i kommende utgave av magasinet FRISØR.

 

Tilbake
Annet Innhold